Min dag!

Hej! Idag ska jag ner på stan... Vi ska gå till universeum och kolla lite där! Undra hur lilla Flora kommer reagera när hon ser det stora akvariet? En gång när jag var liten och gick på dagis, så fick vi gå
över akvariet. Det finns nämligen en bro längst upp, som man kan gå över på! Det var lite läskigt tyckte jag, för bron var aldeles ranglig! Efter det så blir det väll en liten promenad.... Vi får se hur det blir! Vad ska ni göra idag då? Kram.

Ps. Jag gör gärna länkbyten och så! Ds.


Kommentarer
Postat av: eviz

Nu är skorna valda, kolla om de var du som blev länkad på bloggen :D annars har du en chans till att bli länkad, gissa vad mer jag beställt än bara skorna! :D
Kramar! :D

2013-04-05 @ 15:12:37
URL: http://evizlandin.blo.gg

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback