Min dag på universeum

Hej! Idag har ju jag varit på universeum. Så jag tänkte att jag skulle berätta lite "kortfattat" vad vi gjorde! Okej, vi började att gå till hajarna. Flora tyckte att det var ganska konstigt tror jag. Hon har ju aldrig sett det förr... Sen gick vi till dinosaurie utställningen och kollade lite där! Efter vi hade gått omkring lite och ätit varsin korv, så gick vi in till regnskogen! Jag svättades ihjäl där inne! * Puch *.... Nästa steg var att gå till ett sånt där rum där man kan klättra och så. Där lekte jag astronaut! Sedan var det bara en sak kvar! Vi gick till affären där jag köpte en liten hörlursrobot eller hur man nu ska säga? Vad har ni gjort idag? Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback