Mallorca + Vitemölla❤

Hej! Nu är jag hemma från Mallorca
och har varit i två dagar.
Det har hänt massa roliga saker,
Flora har varit jätteduktig trots att det har varit så varmt,
Jag har fått två rasstaflätor som blev jättefina och en slinga,
vi har varit på shower,
och fått drinkar,
vi hade All Inclusive,
vi bodde på ett hotell som hette
SunWing Alcúdia Beach, Prinsessa,
det första dagarna badade jag seriöst typ hela tiden! Det var några saker som har hänt denna veckan...
Nu ska jag åka ner till mitt sommar ställe i Vitemölla, så hörs vi sen!
Kram❤


Kommentarer
Postat av: David

Underbara bilder och riktigt coola flätor. Kram!

2013-06-24 @ 21:09:10

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback