Sorry

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat på länge. Men jag har inte haft en operatör till min mobil så jag har inte haft
någon täckning.,. Men, men! Efter som jag inte har bloggat på länge och jag har gjort massor i väckan. Så jag tänkte att jag skulle skriva det lite (kortfattat).
Måndag: var i skolan hade lite nationella prov.
Tisdag: Jag har haft så många prov nu så jag minns inte vilken dag det var på, hehe! Men i tisdags spelade jag fiol och var på kör och årsmöte med mamma!
Onsdag: Hade jag idrott och slappade hemma!
Torsdag: Var jag på tennis och vernissage.
Fredag: Fredagsmys med familjen och chips och godis/slappa!
Lördag: Var jag på tenniskalas och nere på stan! Vad har ni gjort i väckan?


Kommentarer
Postat av: J O Y ▲

sv: Åh tack så jättemycket!

2013-03-24 @ 12:22:28
URL: http://joysilver.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback