Min dag

Min dag! Idag vaknade jag vid ca 9:24. Sen åt jag frukost som jag tror att ni oxå gjorde?... Efter det, åkte jag och pappa
ner till stan... Vi gick på bion
Berättelsen Om Pi. Den var jättebra! Det handlar om: En pojken som heter Pi. Pi och hans familj ska flytta sitt zoo från Indien. Dom reser på ett lastfartyg... Pi vaknar mitt i natten av ett stort dån! Han skyndar sig ut på båten... Det är oskväder ute, och det kommer STORA vågor som väller ner på båten!
Det kommer så mycket vågor, att båten sjunker och Pi blir den ända överlevande på en livbåt!.... Jag rekomenderar den filmen väldigt mycket! Efter bion åkte vi och köpte
2 hair donats till mig, och ett iPhone skal till Malin! Sedan åkte vi hem och käkade lite middag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mysig dag, gumman! Sov gott nu! Puss och kram mamma

2013-01-26 @ 22:59:48
Postat av: Hanna

Visst var den bra vi ses i kväll

2013-01-27 @ 09:52:25
URL: http://littlehanni.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback