Hej på er

Hej! Nu har jag precis satt mig i soffan
från att ha kommit hem från dansen. Vi gjorde en ny dans, till låten, One Way Or Another! Och snart är det dags att åka till nästa ställe, haha. Det är kören jag ska till sen, för vi ska ha uppvisning!
Men det är värkligen inte bara Gud vi sjunger om, just nu tränar vi på låtar som t ex. Uncover! :-) Och efter det så är det raka vägen till min kusins kalas, för hon har fyllt 13 år, GRATTIS Hanna! Hanna har också en blogg! littlehanni.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det ska bli jätte kul! Saknar dig med! Roligt med uppvisning!

2013-03-24 @ 14:28:13
URL: http://Littlehanni.blogg.se
Postat av: vvvviktoria

Hejsan! Vinnaren av min veckansblogg tävling är nu avslutad, kika in och kolla om du vann, om inte anmäl dig gärna till den nya omgången! KRAM

2013-03-25 @ 17:40:12
URL: http://vvvviktoria.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback