Svar på frågor

1.  vilket dröm resemål har du?
 svar: Det skulle nog vara Florida i sånna fall!
 
2. När fyller du år?
svar: Jag fyller år den första april. Alltså på lurdagen.
 
3. Vad gör dig glad?
svar: Min lillasyster gör mig glad! hon ler direkt när man kommer hem!
 
4. Tre positiv saker med dig själv?
svar: Glad, har lätt att få nya kompisar snabbt och positiv.
 
5. Varför bloggar du?
svar: Jag bloggar för att när jag såg min kusins blogg så blev
jag inspererad och tyckte att det såg roligt ut, så då ville ag också ha en blogg!
 
6. Har du husdjur?
svar: Jag har en kanin.
 
7. Vad är din favoriträtt?
svar: helt klart sushi
 
8.  Vad är det roligaste med blogg?
svar: att få kommentarer!
 
9. Hur många besökare brukar du ha dagligen?
svar: 5.25 besökare dagligen.
 
10. Vilka bloggar läser du?
svar: Jag läser många olika bloggar så jag tar bara några av dom.
joysilver.blogg.se
littlehanni.blogg.se
zarish.blogg.se
moadanestens.blogg.se
hundtassarna.blogg.se
bergholmelin.blogg.se
 
11. Dina favoritbloggar?
svar: joysilver.blogg.se
littlehanni.blogg.se
bergholmelin.blogg.se
johannastekpanna.blogg.se
moadanestens.blogg.se
 
12. Går du på någon sport?
svar: ja jag går på tennis, ör och fiol.
 
13. Din favoritfärg?
svar: blå och röd tror jag.
 
14. Besökarrekord?
svar: det är nog 25 besökare men jag vill gärna höja statestiken!
 
15 Minsta besökare på en dag?
svar: 0
 
Hoppas att ni har fått svar på era frågor?... kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du glömde att du dansar också!! ;o)

2013-03-13 @ 22:11:25
Postat av: Paula Moisiola

Jättefin blogg tjejen! :)

2013-03-17 @ 20:37:06
URL: http://paulamoisiola.blo.gg

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback